FERRARI WORLD! ECHT GAAF!! - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu FERRARI WORLD! ECHT GAAF!! - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

FERRARI WORLD! ECHT GAAF!!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

09 Januari 2015 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

FERRARI WORLD!!

Dag 21

Vandaag was het een dagje uit. Vandaag ben ik naar Ferrari World gegaan. Het is een leuk attractiepark in Abu Dhabi! Vanochtend om 9.00 uur met de taxi erheen gegaan, ik kwam vrijwel als eerste aan en kon direct door naar binnen gaan. Binnen was het nog extreem rustig. Dat beviel mij wel. Ik ben gelijk in de achtbaan gegaan. Ik kon 6x achter elkaar blijven zitten. Toen kwamen er meer mensen aan en ben ik naar de volgende attractie gegaan. Het is een leuk park!

In de middag heb ik een 3 tal shows over de Ferrari en Dans bijgewoond. Die waren ook erg goed. In het park heb je ook de SNELSTE achtbaan ter wereld. Dat geeft je echt een kick. Je moet een bril op ter bescherming van de ogen, i.v.m. de harde wind, door de gigantische snelheden!

Ik heb mij goed vermaakt. Rond 17.00 uur ben ik nog even een grote shopping mall in gegaan en heb daar wat gegeten. Nu ben ik weer met de taxi bij het hotel aangekomen. Ik doe nu de zwembroek aan en zal met de lift naar de 20e etage gaan. Even lekker zwemmen!!

Dit was alweer de eerste mooie dag in Abu Dhabi. Morgen ga ik de echte stad verkennen. Morgenavond laat naar het vliegveld gaan om weer richting VENLO te gaan.

Ik geniet ook van de laatste dag.

Het weer is goed, lekker zonnig, niet te warm en geen wolken!

Groeten uit Abu Dhabi!
Sjuul Stappers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Sjuul

Na Sri Lanka, ga ik naar de Malediven en Abu Dhabi!! Lekker vakantie vieren!!

Actief sinds 01 Jan. 2015
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 196979

Voorgaande reizen:

20 December 2014 - 11 Januari 2015

13e wereldreis buiten de EU!

Landen bezocht: