De ALLER laatste groeten uit Sri Lanka!! - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu De ALLER laatste groeten uit Sri Lanka!! - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

De ALLER laatste groeten uit Sri Lanka!!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

03 Januari 2015 | Sri Lanka, Negombo

Laatste groeten uit Sri Lanka!!

Dag 15

Ut is gedoan, ut is gedoan, morgen mot ik in ut vleegtuug goan!! Det is fijn, det is fijn ik hoop dat de MALEDIVEN echt zo ‘BEAUTIFUL’ zijn. Ik ga het zien en beleven. Ik ben blij dat ik deze kerst niet thuis ben gebleven. Hier in Sri Lanka gaat alles goed. Zometeen nog even uit eten en dan voor de laatste keer slapen in Sri Lanka!!

Vanochtend eerst nog bij het hotel lekker in het zonnetje aan het strand ontbeten. We gingen pas om 11.00 uur weg. Dus we hadden tijd genoeg om rustig aan te doen. Onderweg naar Colombo zijn we eerst nog even bij een schildpaddenweeshuis geweest kijken. Het zijn mooie dieren!!

In Colombo hebben we een hele stadstour gemaakt. Vele mooie gebouwen heb ik gezien. Nu zijn we bij een hotel in Negombo. Daar heb ik zojuist voor het laatst in Sri Lanka de zon zien onder gaan!!

Nu lekker slapen en morgen rond een uur of 10 met de taxi naar het vliegveld gaan.

Dit was het weer: TROPISCH!! Blauwe lucht en WARM!!

De aller laatste groeten uit Sri Lanka!!

Tot snel vanuit de MALEDIVEN!!!

Hojje wha!!

Groeten Sjuul Stappers

  • 03 Januari 2015 - 14:02

    Lotte:

    Soow det sjuut alweer op! Op nao de Malediven!! kiek of t dao eg zoë moeij is al wat we dr allrmaol van dinke! Ik heb vanmorge alweer wat veurbereidinge getroffe veur de vastelaovend. Ma zoë te laeze bis doow dao achter auk alweer in de stumming! xx

  • 03 Januari 2015 - 18:58

    Koen:

    Motdorie Sjuul, de hes mich verras met al die sjoeene foto's van Sri Lanka. 'Ne collega vertelde mich dao al vuul euver en dich bevestigs die verhaole zeer zeaker! Ich haop det ut met dich good genog geit desse in ut paradies van de Maladiven kens gaon duike. Bön hiél beniejd nao de foto's!

    Gojje vluch en vuul plezeer!

  • 03 Januari 2015 - 20:10

    Mientje:

    Sjuul je hebt alweer heel wat gezien en ervaren maar het houdt voorlopig nog niet op. Lekker duiken (een heel andere wereld) en lekker chillen in de zon op een mooi strand, het is je gegund. En dan nog een paar dagen een grote stad met veel mogelijkheden. Veel plezier. Groet

  • 04 Januari 2015 - 07:53

    Sjuul Stappers:

    Het aller laatste uurtje van Sri Lanka!!

    Nog 60 minuten en dan ga ik naar de MALEDIVEN!!!


    Groetjes uit Negombo!!
    Sjuul Stappers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Negombo

Sjuul

Na Sri Lanka, ga ik naar de Malediven en Abu Dhabi!! Lekker vakantie vieren!!

Actief sinds 01 Jan. 2015
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 196990

Voorgaande reizen:

20 December 2014 - 11 Januari 2015

13e wereldreis buiten de EU!

Landen bezocht: