DE VOC (MENTALI-) TIJD!! - Reisverslag uit Hikkaduwa, Sri Lanka van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu DE VOC (MENTALI-) TIJD!! - Reisverslag uit Hikkaduwa, Sri Lanka van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

DE VOC (MENTALI-) TIJD!!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

01 Januari 2015 | Sri Lanka, Hikkaduwa

DE VOC (MENTALI-) TIJD!!

Dag 13 – deel 2

Na het ochtendprogramma met de jeepsafari zijn we naar het Nederlandse stadje Galle gegaan. Daar zagen we nog veel van het oude fort staan. Het was een leuk en gezellig plaatsje waar we enkele uurtjes zijn gebleven. Het waren mooie bouwwerken die daar onder leiding van de Nederlanders gebouwd zijn.

Tegen 18.00 uur kwamen we bij het hotel in Hikkaduwa aan. Dat is de strandplaats van Sri Lanka. Ongeveer een boulevard van wel 4 km met links en rechts veel toeristische restaurantjes, cafeetjes en souvenirshops. We zijn vanavond met de groep lekker gaan uit eten. Het was weer gezellig.

Morgen hebben we een rustdag. Lekker liggen op het strand. Het hotel heeft een mooi zwembad. Ik vermaak mij hier dus wel, tot snel!!!

Groeten uit Sri Lanka!!
Sjuul Stappers

  • 01 Januari 2015 - 23:30

    Jose Besel:

    Hallo Sjuul,
    Vanuit Beesel de beste wensen voor 2015.
    Ik zie dat jullie nu in Hikaduwa zijn.Mijn neef woont hier,over twee weken komen Theo en Yvonne hier 3 weken op vakantie.Mijn neef is na de tsunami in 2004 in Hikaduwa komen helpen en is gebleven.
    Groetjes ,Frits en José

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Hikkaduwa

Sjuul

Na Sri Lanka, ga ik naar de Malediven en Abu Dhabi!! Lekker vakantie vieren!!

Actief sinds 01 Jan. 2015
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 197000

Voorgaande reizen:

20 December 2014 - 11 Januari 2015

13e wereldreis buiten de EU!

Landen bezocht: