Truuk noar VENLO!! - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu Truuk noar VENLO!! - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

Truuk noar VENLO!!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

10 Januari 2015 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Truuk noar VENLO!!

Dag 22

't Is gedaon, 't is gedaon, we môtte nôw nao hoës toe gaon.
Waat ein leid, och waat ein leid, 't is weer gedaon.
Leefste kind, leefste kind, de zuus, aan alles kump ein ind.
Och wie zund, jummig wie zund det ik 't vind.
Och wie ziër, och wie ziër, zal ik SRI LANKA – DE MALEDIVEN en ABU DHABI misse kiër op kiër.
't Is gedaon, 't is gedaon, we môtte nôw nao mamma gaon.
Waat ein leid, och waat ein leid, 't is weer gedaon.

Er is een tijd van komen en gaan. Dat laatste is een feit. De terugreis breek zo meteen aan. Het waren 3 GEWELDIGE weken waarin ik veel heb beleeft. Het was echt een SUPER mooie ervaring. Ik ben blij dat ik deze stap heb gezet en dit heb gedaan. Eenmaal thuis morgen is het aftellen om in april naar CANADA te gaan!!

Vanochtend om 9.00 uur uitchecken bij het hotel en een kaartje voor de Hop-on Hop-off bus kopen. Daar begon de stadstour… Het ene gebouw is nog mooir dan het ander. Moderne gebouwen in overvloed. Veel hoge mooie torens. Ik heb in totaal 3x de stadstour gedaan. Ook een keer in de avond. Dan zijn de lampen aan. Dat is ook mooi om te zien. Verder ben ik ook naar Yas eiland gegaan. Daar is HET race circuit! Ook een waterpark en Ferrari world zijn op dat eiland. Rond 20.00 uur was ik terug bij het hotel.

Nu gaat de terug reis dan echt beginnen…..TRUUK NOAR VENLO!!

Om 2.30 uur vannacht ga ik de lucht in op weg naar München, daar heb ik een overstap om vervolgens morgen rond 8.30 uur aan te komen in Düsseldorf!! Dan stap ik de auto in op weg naar VENLO!!

OOST, WEST -> VENLO was, is en blijft THE BEST!!

De aller laatste groeten uit Abu Dhabi!!
Sjuul Stappers



  • 10 Januari 2015 - 18:50

    Koen:

    Hiele gojje truukreis gewinst en den zeen we dich weer sjnel!!

  • 10 Januari 2015 - 19:10

    Jose Beesel:

    Jij heb genoten van je reis,wij van jou reisverslagen.
    Goede reis terug.

    Groetjes José.

  • 11 Januari 2015 - 09:10

    Sjuul Stappers:

    BUSINESSCLASS teruggevlogen van Abu Dhabi naar München!!

    Gisteren eerst problemen gehad met inchecken. Anderhalf uur moeten wachten. Toen kreeg in een diner bon aangeboden. Ik zei dat ik liever een plaats bij het raam had, dan een diner bon. Dat was bij de Economic Class niet meer mogelijk. Toen stelde ik voor om eens bij Business Class te kijken. Die dame vond dat ook een GRANDIOOS IDEE van mij!!! Ze ging kijken en.....JAWEL HOOR!! Sjuul Stappers kreeg GRATIS een update naar Business Class BIJ HET RAAM!! GEWELDIG!!

    Nu nog even de laatste loodjes van München via Düsseldorf naar VENLO!

    Groetjes vanuit het met sneeuw bedekte München!
    Sjuul Stappers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Sjuul

Na Sri Lanka, ga ik naar de Malediven en Abu Dhabi!! Lekker vakantie vieren!!

Actief sinds 01 Jan. 2015
Verslag gelezen: 1865
Totaal aantal bezoekers 196956

Voorgaande reizen:

20 December 2014 - 11 Januari 2015

13e wereldreis buiten de EU!

Landen bezocht: