1 januari en Sjuul gaat op SAFARI!! - Reisverslag uit Tissamaharama, Sri Lanka van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu 1 januari en Sjuul gaat op SAFARI!! - Reisverslag uit Tissamaharama, Sri Lanka van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

1 januari en Sjuul gaat op SAFARI!!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

01 Januari 2015 | Sri Lanka, Tissamaharama

1 januari en Sjuul gaat op SAFARI!!

Dag 13

Het is 2015!! De beste wensen allemaal. Dit is weer een mooi verhaal. 2015 wordt een jaar vol nieuwe ervaringen en reizen. Vandaag zijn we vroeg opgestaan om naar het wild park Yala te gaan.

Om 4.00 uur had ik de wekker staan en om 4.30 uur zijn we met de jeep op pad gegaan. Het was een leuke excursie. We hebben verschillende dieren gezien. We hebben ontbeten bij het strand aan zee. De zon was weer goed aanwezig. Het was heerlijk tropisch warm. Meer dan 30 graden was het.

Om 11.30 uur kwamen we weer bij het hotel aan en ben ik even snel onder de douche gegaan, omdat we snel weer verder moesten gaan.