De beste wensen allemaal….. - Reisverslag uit Tissamaharama, Sri Lanka van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu De beste wensen allemaal….. - Reisverslag uit Tissamaharama, Sri Lanka van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

De beste wensen allemaal…..

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

01 Januari 2015 | Sri Lanka, Tissamaharama

De beste wensen allemaal…..

Dag 12

2014 nadert zijn einde en 2015 staat voor de deur. Het aftellen is begonnen. 2014 een jaar vol gebeurtenissen, die niemand had verwacht. Veel moeilijke tijden en daarom was afleiding NOODZAKELIJK!!!

Te beginnen met de mooie reis in januari naar Taiwan, Macau en Hong Kong. Vervolgens de mooie reis naar Zuidelijk Afrika (Kenia, Zambia, Zimbabwe, Botswana, Namibië en Zuid Afrika met als toetje Mauritius en Frankrijk!!) En nu met kerst nog even naar Sri lanka!!

Het jaar was zeer druk en daarom is deze vakantie ook goed volgepland. Zo houd ik het ritme erin!!

Vanochtend zijn we eerst naar een mooie waterval gegaan. Ook naar enkele panorama plaatsen! De uitzichten waren echt mooi!! Vervolgens zijn we naar een weeshuis voor kleine olifanten gegaan. Daar werden om 12.00 uur de baby’s gevoederd.

In de middag was het weer TEMPELTIME!! Schoenen uit en lopen maar. Ik kan het aantal tempels niet meer bijhouden. De een is veel mooier dan de ander!

Tegen 16.00 uur kwamen we bij het hotel met zwembad aan!! Het was tropisch warm, dus velen zijn erin gegaan. Om 19.30 uur begon het eindejaar diner!! We hadden een DJ die er niets van bakte, daarom hebben we het met wijn en champagne bij het zwembad zelf maar gezellig gemaakt!! Het was een leuke avond. Om 23.00 uur staken we het vuurwerk af. Daar hadden we al veel lol mee. Om 00.00 uur was het echte werk!! Enkele sprongen het zwembad in als nieuwjaar duik.

Mijn nieuwjaarduik komt nog………..OP DE MALEDIVEN!!!!!!

Eerst nog enkele dagen genieten van het tropische weer en het mooie land Ceylon!!

Groetjes uit Sri lanka!!

Nogmaals de BESTE WENSEN ALLEMAAL!!
Dat we weer aan een mooi jaar mogen ‘BOUWEN’!!!!!

Groeten Sjuul Stappers